NE CONDUCEM PRIN EXEMPLE

Move Eco a influentat cu mandrie piata si tendintele din ultimii ani cu produsele sale …

S.C. MOVE ECO S.R.L. sa infiintat in anul 2016 avand ca activitate principala „Comertul cu motociclete, piese si accesorii aferente, intretinerea si repararea motocicletelor (Triciclete electrice de marfa si de persoane). A brevetat / inregistrat in anul 2018 marca „MOVE ECO” in Romania la „OFICIIUL DE STAT PENTRU INVENTII SI MARCI” dar si in Europa la„OFICIUL UNIUNII EUROPENE PENTRU PROPRIETATE INTELECTUALA” (EUIPO) drept pentru care este unic producator si detinator al acestei marci.

Move Eco vine pe piata din Romania si nu numai, cu produsele sale de calitate oferind clientilor oportunitatea de a cumpara si folosi produse electrice protejand mediul inconjurator de poluantii clasici – emisiile in urma arderilor anumitor combustibilil. Se aliniaza trendului modern cu aceste produse cerute de dumneavoastra si atat de indragite de toate clasele sociale si varstele diverse ale clientilor.

Nu putem trece cu vederea ca Move Eco vine in intampinarea clientilor, oferind garantie si C.I.V. emisa de RAR, fara ca dumneavoastra sa mai pierdeti timpul. Totodata va sta la dispozitie cu orice informatie legata de aceste produse oferind si service la sediul firmei & service mobil, clientilor Move Eco.

ECHIPA MOVE ECO
Andrei Taut
Andrei TautGeneral Manager Move Eco Group
Este fondatorul și managerul companiei Move Eco din anul 2016. Și-a început cariera în România implementând bunele practici ale noului mod de viata din domeniul de business. Și-a valorificat rețeaua de conexiuni din Asia și Europa pentru a facilita pătrunderea în Romania și în restul Europei a produselor MoveEco. In experiența dobândită a realizat o baza de date cu oameni care au încredere în serviciile sale și produsele MoveEco și care îl recomanda mai departe apropiaților lor. Scopul său în aceasta meserie este de a crea relații și legături cu oamenii pe care-i întâlnește zi de zi, dar mai ales acela de a-i îndruma să facă cea mai buna alegere în acest domeniu. Trendul ascendent și nou pe piața din România la făcut să prindă mai multa încredere în el și i-a dat ocazia sa întâlnească oameni care știu sa aprecieze munca și seriozitatea. Increderea pe care i-o oferă oamenii, îl fac mai puternic și mai încrezător ca va putea să tină pasul cu această tehnologie „verde„ iar ceilalți îl vor susține în acest proiect pentru o viață fără poluare deci …mai curată și mai bună.”
Madalina Taut
Madalina TautDirector Economic Move Eco Group
Este o persoana dinamica cu sarcini precum: Elaborarea politicilor si strategiilor financiar-contabile ale firmei pentru cresterea eficientei economice in conditiile respectarii legislatiei in vigoare in domeniul financiar-contabil. Participa activ la inchiderea balantelor lunare, la depunerea declaratiilor fiscale si a bilantului, precum si la rezolvarea problemelor din departament; Realizeaza bugetele de venituri si cheltuieli anuale, precum si previziunile de cash-flow lunare; Analizeaza si interpreteaza variatiile rezultate din comparatia indicatorilor bugetati cu indicatorii realizati; Urmareste modificarile legislative care pot avea influente economice, financiare, contabile si fiscale asupra companiei, anticipeaza influentele si propune eventuale masuri de optimizare; Mentine legaturi active cu institutiile statului cu atributii in zona financiar-contabila si fiscala, precum si cu institutiile financiar-bancare, cu scopul de a identifica solutii optime pentru companie; Monitorizeaza constant obiectivele companiei si corelarea acestora cu indicatorii financiari si propune masuri de ajustare; Monitorizeaza profitabilitatea pe diverse zone (clienti, marfuri, proiecte, echipe, etc) si propune solutii de optimizare a activitatii pe fiecare zona in parte.
Romina Taut
Romina TautDirector Vânzări Externe Move Eco Group
Este o persoana tânără în plină ascensiune profesională și contrar vârstei cu o experiență și un dinamism aparte. Se remarcă cu vaste cunoștințe la nivel profesionist privind tendințele în domeniul vânzărilor la nivel național și / sau international pentru produsele firmei; cu competente în luarea deciziilor și asumarea responsabilităților; gândire și capacitate de analiza și sinteza; discernământ și capacitatea de a rezolva problemele; spirit de ordine și disciplina; ușurință în comunicare; capacitate de a lucra în echipa; dorință de dezvoltare a subordonaților și capacitate de delegare; corectitudine și loialitate fata de firma, flexibilitate; rezistenta la efort și stres; preocupare pentru ridicarea nivelului profesional individual.
Energia și ambiția sa de a se face remarcată, o ajută în activitățile desfășurate în firmă cu ar fi: – Elaborează și propune spre aprobarea conducerii firmei planul de vânzări însoțit de o politica dinamica de creștere continuă a volumului de vânzări; Stabilește obiective clare pentru orientarea și organizarea activității de vânzări în firmă; Contactează noi clienți și le prezintă propuneri concrete de colaborare; Coordonează, îndrumă și controlează modul de organizare și desfășurare a activității Agenților de Vânzări, astfel încât sa asigure utilizarea eficienta a timpului de lucru; Întocmește și prezintă Directorului General rapoarte cu propuneri și studii privind folosirea celor mai eficiente metode de îmbunătățire a programului de vânzări și de promovare a produselor / serviciilor noi, în funcție de cerințele pieței și nu în ultimul rând propune și implementează metode de reducere a costurilor.
Alina Agrinaș
Alina AgrinașEconomist Move Eco Group
Alina, cu o adaptabilitate la noi provocări în domeniul financiar-contabil, autocontrol și atitudine pozitiva, se remarcă cu un spirit de observatie foarte bun, rabdare, viteza de reactie, capacitate de orientare in spatiu, capacitate de comunicare dar nu în ultimul rând personalitate, seriozitate și responsabilitate în acțiunile sale. Datorită loialității și rezistenței la stres de care dispune iși exercită cu succes atribuțiile postului.
Dintre acestea putem enumera:
• sa foloseasca timpul de munca exclusiv pentru indeplinirea sarcinilor de serviciu, in acest sens, nu se ocupa in timpul de munca de activitati care nu sunt cuprinse in atributiile si indatoririle sale
• sa asigure inregistrarea cronologica si sistematica, prelucrarea, publicarea si pastrarea informatiilor cu privire la pozitia financiara, performanta financiara si fluxurile de trezorerie
• sa intocmeasca si sa completeze documentele primare ale firmei/ clientilor
• sa sorteze documentele pentru arhivare ale firmei/ clientilor
• sa analizeze contabil documentele primare colectate ale firmei/ clientilor
• sa efectueze calcule specifice
• sa completeze registrele contabile ale firmei/ clientilor
• sa intocmeasca balanta de verificare ale firmei/ clientilor
• sa transmita documentele specifice ale firmei/ clientilor
• sa aiba capacitatea de organizare a locului de munca
• sa transmita raportul de informatii ale firmei/ clientilor
• sa intretina si sa actualizeze baza de rapoarte ale firmei/ clientilor
• sa arhiveze documentele specifice
• sa participe activ la rezolvarea sarcinilor echipei.
Laurentiu Munteanu
Laurentiu MunteanuAdministrator IT Move Eco Group
Monitorizarea noilor tendinţe în IT, menţinerea pe piaţă şi concurenţa, condiţionează necesitatea utilizării de echipamente moderne de hardware, introducerea reţelelor de calculatoare şi suport software. Activitatea companiei depinde de puterea sistemului de informaţii, ceea ce înseamnă că trebuie să existe un plan bine pus la punct de sistemul de administraţie de care se ocupă, bineînţeles, administratorul IT. Este extrem de receptiv şi autoritar, având principii de etică şi înalte valori morale la locul de muncă. Întotdeauna dispus să coopereze şi să sprijine toate sectoarele companiei, găsind soluţii pentru rezolvarea tuturor problemelor din cadrul firmei.
Călin Matiuța
Călin MatiuțaDirector Administrativ Move Eco Group
Calin, o persoana cu numeroase calitati personale, dar ceea ce primeaza este modestia care il caracterizeaza. O parte din calitatile sale sunt: – seriozitate/responsabilitate, loialitate, hotarare, adaptabilitate, autocontrol, atitudine pozitiva, sa aiba calitati psihice necesare (spirit de observatie, rabdare, viteza de reactie, capacitate de orientare in spatiu, capacitate de comunicare etc.);
Dar nu in ultimul rand: Abilităţi de organizare, Stabilirea focusului: Capacitatea de a dezvolta şi de a comunica obiectivele organizaţionale în sprijinul strategiei şi misiunii companiei.
– Furnizarea de sprijin motivaţional: Capacitatea de a spori implicarea echipei,
– Abilităţi de comunicare (scrisă şi orală) şi de ascultare, Abilitatea de a delega într-o formă structurată,
– Coaching: Capacitatea de a îi ajută pe ceilalţi să se dezvolte profesional, Abilităţi de rezolvare a problemelor,
– Motivarea echipei: Liderii trebuie să înţeleagă ce anume îi inspiră şi îi motivează pe cei aflaţi în subordinea lor. Există o gamă largă de modele motivaţionale ce pot fi încorporate în strategii pentru angajaţi,
– Orientarea strategică şi către rezultat: Participă la dezvoltarea şi / sau comunică viziunea de business a companiei angrenând acţiunile ce duc la atingerea scopului strategic,
– Acţionează în concordanţă cu obiectivele organizaţionale, Managementul schimbării,
– Gestionează eficient resursele interne şi externe necesare realizării planului de afaceri, Etică profesională,
– Capacitatea de a executa mai multe activităţi în acelaşi timp (multitasking).
Toate aceste calitati menționate benefice relaționării cu dumneavoastră și dezvoltării noastre.
Raluca Izbașă
Raluca IzbașăConsilier Vanzari Move Eco
Raluca, o prezenta dinamica dar de o importanta majora a firmei MoveEco, asigura informarea clientilor asupra caracteristicilor calitative si functionale ale produselor oferite, regimului de garantie, formelor de asistenta, preturilor, promotiilor, etc.;
Promoveaza produsele firmei si respecta metodele de prezentare si comercializare, indeplinind conditiile unui profil necesar in orice afacere de succes denumit profilul ,,SHARK,,.
,,SHARK,, reprezinta o prescurtare de la calitatile principale pe care ar trebui sa le aiba un consilier de vanzari:
• S – sigur;
• H – har;
• A – activ;
• R – rapid;
• K – corect.
• Siguranta (S) este data de pregatirea consilierului de vanzari, de informarea continua si de cunoastintele acestuia despre ceea ce face in domeniul in care activeaza.
• Calitatea naturala, harul (H), este data de talentul si vocatia fiecarui consilier in parte. Nu poti fi un consilier de succes daca nu ai inclinatii spre domeniul vanzarilor, daca nu iti place ceea ce faci.
• Un consilier capabil este un consilier activ (A), care se afla intr-o continua cautare de noi clienti, de noi oportunitati si de noi informatii.
• In momentul in care detecteaza posibilitatea unei noi vanzari sau unei noi piete de desfacere, miscarea consilierului trebuie sa fie una rapida (R). Este foarte important ca un consilier de vanzari sa poata lua decizii rapide si bune.
• Respectul clientului se capata in primul rand daca esti corect (K), daca fata de el ai avut o atitudine onesta si profesionista, daca ai explicat bine care sunt termenii si conditiile parteneriatului.

PROMTITUDINE SI SERIOZITATE

Oferind clientilor ceea ce au nevoie dam dovada de respect fata de acestia …

CERTIFICARI & AUTORIZARI & DOCUMENTATII
PROGRAM DE LUCRU

LUNI – VINERI

08:00 ~ 16.00

SAMBATA – DUMINICA

INCHIS